Warunki ogólne: Niniejsza polityka zwrotów odnosi się wyłącznie do usług intelektualnych oferowanych przez nasz sklep. Zwroty dotyczą jedynie niezrealizowanych usług intelektualnych. Zwroty: Klient ma prawo do złożenia żądania zwrotu przed rozpoczęciem realizacji usługi intelektualnej. Żądanie zwrotu powinno zostać złożone drogą pisemną, na adres e-mail naszego sklepu lub za pośrednictwem formularza zwrotu dostępnego na naszej stronie internetowej. Sklep zastrzega sobie prawo do oceny żądania zwrotu i podejmowania decyzji o jego akceptacji. Zwrot środków: W przypadku akceptacji żądania zwrotu, sklep zobowiązuje się do zwrotu odpowiedniej kwoty pieniężnej na wskazane przez klienta konto bankowe lub inny dostępny środek płatności. Zwrot środków może być dokonany w terminie do 14 dni od daty akceptacji żądania zwrotu. Wyłączenia: Zwroty nie są możliwe w przypadku zrealizowanych usług intelektualnych. Nie podlegają zwrotowi opłaty za konsultacje, doradztwo, szkolenia, czy inne formy usług intelektualnych, które zostały już udzielone i wykonane. Reklamacje: W przypadku niezadowolenia z usługi intelektualnej, klient ma prawo złożyć reklamację. Reklamację należy zgłosić drogą pisemną, na adres e-mail naszego sklepu lub za pośrednictwem formularza reklamacyjnego dostępnego na naszej stronie internetowej. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni od jej otrzymania i podjęcia odpowiednich działań w celu jej rozwiązania.